تجارت گستر همتا
خانه / پسته فندقی / قیمت عمده پسته فندقی خام صادراتی

قیمت عمده پسته فندقی خام صادراتی

صادرات پسته فندقی خام و پسته مرداب به سرتاسر کشور ها از جمله کشورهای خاورمیانه انجام می شود که کاملاً برای فروشنده و خریدار به صرفه و اقتصادی می باشد.

صادرکنندگان قیمت پسته فندقی خام را بدون هیچ گونه واسطه محاسبه می‌کنند، به همین دلیل قیمت های نهایی بسیار کاهش پیدا می‌کند و توان خریدار افزایش می یابد.

قیمت عمده پسته فندقی خام صادراتی

روش تشخیص تازه بودن پسته

روش تشخیص تازه بودن پستهپسته شور زعفرانی گلستان یکی از لذیذترین و مقوی ترین محصولات غذایی می باشد که تمامی افراد با هر سنی که دارند طرفدار این محصول هستند، اما اگر از تازه بودن پسته خام خریداری شده مطمئن نیستید باید با یادآوری برخی نکات نسبت به تازه بودن آن اطمینان کافی را کسب کنید.

  • یکی از مهم‌ترین روش تشخیص تازه بودن پسته خام که بدون پوست بفروش می رسد، رطوبت این محصول می باشد، پسته خام به دلیل خشک شدن رطوبت بیشتری دارد، اما اگر زمان زیادی نسبت به تولید آن گذشته باشد رطوبت آن به مرور کاهش پیدا کار به حالت چروک بودن به خود می‌گیرد.
  • پست های تازه رنگ شفاف تر و زنده تری دارند، هنگامی که شما مغز آن را می شکافید متوجه سبز بودن این پسته ها می شوید، اما اگر پسته کهنه باشد مغز آن به رنگ زرد گرایش پیدا می کند.
  • مهمترین روش دیگر برای تشخیص تازه بودن این محصول امتحان کردن آن می باشد و طعم پسته تازه کاملا لذیذ است اما اگر پسته تازه نباشد به نوعی طعم و بوی گندیدگی پیدا می کند که بسیار ناخوشایند است.
  • اگر این پسته ها را با پوسته خارجی که حالت نرم دارد به فروش برساند ممکن است پوسته آن حالت نرم و آبدار پیدا کند، در این حال شما متوجه می‌شوید که پسته سالم نیست و مدت زمان طولانی از زمان تولید آن گذشته است.

قیمت سفارش پسته فندقی خام صادراتی

قیمت سفارش پسته فندقی خام صادراتی اگر می خواهید سفارش پسته را به روش کاملا آسان و سریع انجام دهید می‌توانید محصولاتتان را از طریق خرید غیر حضوری تهیه کنید. در خرید غیرحضوری سایت های تجاری کمک بزرگی به فروشندگان و خریداران می کند، زیرا در این روش خریداران به راحتی می توانند محصولات مورد نیازشان را پیدا کرده و آن را در مدت زمان بسیار کوتاه انتخاب کند.

در زمینه فروش انواع پسته صادراتی فعالیت دارد، فروش این پسته ها به صورت کاملا تخصصی و پیشرفته انجام می دهیم، شما می توانید تمامی محصولات را به صورت عمده تهیه کنید کیفیت پسته های ارائه شده بسیار عالی می باشد.

تمامی پسته های فندقی مورد توجه خریداران بوده و از لحاظ تازگی و کیفیت حرف اول را در بازار می زند، چنانچه اطلاعات گسترده‌ تری خواهید می توانید با قسمت مشاوره و فروش در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت توزیع پسته فندقی سیرجان

پسته فندقی یکی از مفید ترین و مغذی ترین انواع خشکبار است که در برخی از شهر های کشورمان تولید می ‌شود. پسته فندقی سیرجان یکی از باکیفیت ترین انواع پسته می باشد ک

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام