تجارت گستر همتا
خانه / پسته دهن بست / توزیع کنندگان عمده پسته دهن بسته فندقی

توزیع کنندگان عمده پسته دهن بسته فندقی

پسته دهن بسته فندقی در کنار پسته های خندان در بازار به فروش می رسند. معمولا تولید کنندگان این پسته ها را از هم جدا می کنند. سپس آنها از طریق توزیع کنندگان به صورت عمده در کل کشور توزیع می گردند. این مجموعه یکی از توزیع کنندگان عمده پسته دهن بسته و سایر پسته های دیگر است و آماده همکاری با افراد و ارگان های که قصد خرید عمده دارند می باشد.

توزیع کنندگان عمده پسته دهن بسته فندقی

روش های خندان کردن پسته دهن بسته فندقی

روش های خندان کردن پسته دهن بسته فندقی برای خندان کردن پسته دهن پسته فندقی و پسته تازه عباسعلی دامغان روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

  • روش آب خندان کردن: در این روش پسته را حداقل 6 و حداکثر 8 ساعت در آب سرد می گذارند و بعد از آن با استفاده از انبر های ویژه به صورت دستی پسته را باز می کنند و بعد از آن باید پسته ها در آفتاب خشک شوند.
  • روش ضربه با چکش: این روش نیازمند دقت فراوان و زمان زیاد می باشد. در این روش درزی روی پسته با استفاده از چکش ایجاد می گردد. بعد از این مرحله پسته ها را در حدود 5 ساعت در آب می گذارند بعد از نرم شدن پوسته پسته، آنها را در گرم کن گذاشته تا شوک حرارتی به آنها داده شود و دمای گرم کن را روی 90 درجه سانتیگراد تنظیم می نمایند.
    در آخر برای کاهش دما و کاهش رطوبت، پسته ها را در محلی خشک و خنک نگهداری می کنند.
  • روش یخ ترکان: بعد از 24 ساعت گذاشتن پسته ها در آب سرد (هر چه دمای آب سردتر عملکرد بهتر خواهد بود) سپس پسته ها را در گرمکن می گذارند. اختلاف دمای ایجاد شده سبب می شود دهان پسته باز گردد.

پخش مستقیم پسته دهن بسته فندقی

پخش مستقیم پسته دهن بسته فندقی پخش پسته فندقی به صورت مستقیم از طریق تولید کنندگان و در بیشتر مواقع توزیع کنندگان این محصول صورت می گیرد. در زمان توزیع جدا سازی پسته های خندان و بادام زمینی چاکلز صورت می گیرد و هر کدام از این محصولات بنا بر نوع استفاده آنها توزیع می گردند.

پسته های خندان برای مصرف عادی و در آجیل به فروش می رسند اما معمولا مغز پسته های دهن بسته به دلیل داشتن کیفیت پایین تر دارای مصارف مخصوص به خود می باشند که معمولا در شیرینی پزی، تهیه پودر پسته، سوهان پزی، تهیه بستنی سنتی، روغن و کره پسته و … استفاده می گردد.

توزیع پسته دهن بسته فندقی به طور مستقیم از طریق این مجموعه انجام می گردد. لذا در صورتی که نیازمند این محصول هستید می توانید از طریق راه های موجود در این سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پسته فندقی عمده

در این مطلب می ‌خواهیم به قیمت روز پسته فندقی عمده بپردازیم و این قیمت ‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم. باید بدانید، که هزینه پرداختی که در وجه این پسته ‌ها پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام