تجارت گستر همتا
خانه / پسته / مراکز خرید پسته خام ارزان

مراکز خرید پسته خام ارزان

پسته خام یکی از بهترین و مقوی ترین محصولات تحت کشت در کشور ما ایران است که از مغز آن نه تنها به عنوان یه میان وعده یا تزئین انواع خوراکی ها همچون بستنی ها، فرنی ها، کاچی ها و… بهره گرفته می شود بلکه از آن به دلیل خواص زیادی که دارا است، برای درمان بسیاری از امراض به خصوص کم خونی و ضعف جسمانی استفاده می شود.

فروشگاه ما یکی از با اعتبار ترین مراکز خرید و فروش پسته خام ارزان و بادام زمینی روکش دار است و این محصول ارزنده را به طور عمده و جزئی به شما مشتریان محترم عرضه می نماید.

مراکز خرید پسته خام ارزان

شرایط مناسب برای نگهداری از پسته خام

شرایط مناسب برای نگهداری از پسته خام آیا به دنبال شرایط مناسب برای نگهداری پسته خام می باشید؟

پسته خام میوه ای تازه و خوشمزه است که تنها در فصل برداشت این محصول، در بازار موجود است. اگر شما به دنبال شرایطی هستید که بتوانید آن را برای مدت طولانی نگهداری کرده و در تمام فصول سال از آن بهره ببرید، بهتر است دانه های خام پسته را در پلاستیک فریزر بسته بندی کرده و آنها را در قسمت فریزر یخچال قرار دهید.

سرما مدت زمان حفظ بادام زمینی طعم دار را طولانی تر کرده و آن را تقریبا همانند روز اول تازه نگه می دارد.

به این نکته مهم حتما توجه کنید که بعد از خارج کردن بسته از فریزر، آن را به مدت یک تا سه ساعت در مجاورت هوای آزاد و دمای محیط قرار دهید تا حالت یخ زدگی آن برطرف شود. اگر می خواهید حالت انجماد پسته های یخ زده را در مدت زمان سریع تری از بین ببرید، آنها را از پلاستیک فریزر خارج کرده، در سینی بچینید و سپس تحت حرارت مستقیم آفتاب یا شعله کم بخاری قرار دهید. در این صورت ظرف مدت یک ربع تا نیم ساعت به نتیجه دلخواه خود دست خواهید یافت.

پخش کنندگان عمده پسته خام ارزان

پخش کنندگان عمده پسته خام ارزان پسته خام میان وعده ای سالم و مقوی بوده که مشخصات ظاهری آن عبارت است از رویه ای با گوشته ی نرم که با کنار زدن آن به پوسته ای سخت رسیده و سپس با گشودن این پوسته به مغز سبز رنگ مفید آن خواهید رسید.

پسته خام به دلیل داشتن تانن بیشتر نسبت به نوع خشک شده یا بو داده آن، مزه شیرین تر و عطر ملایمی را دارا است. این محصول دارای طبع گرم و خشک بوده و یکی از بهترین مغز ها برای کودکان که سنین تکامل رشد جسمانی و عقلانی خود را می گذراند پسته خام می باشد.

پخش پسته خام ارزان توسط پخش کنندگان در اواخر تابستان تا اوایل پاییز که فصل برداشت این محصول است به بازار مصرف انجام می شود.

برای خرید پسته خام با درجه کیفی ممتاز، به فروشگاه ما مراجعه کرده تا این محصول را قیمتی مناسب از ما تهیه نمایید. اطمینان شما مشتریان محترم، موجب دلگرمی ماست.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

عمده فروشی پسته مرغوب صادراتی

توزیع کنندگان توانسته اند ب با استفاده از تجربه و هوش خود تمام تولیداتی که در اهل کشور تهیه می شود را به بهترین شکل به دست مردم خریدار برسانند. مراکزی عمده فروش

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام