تجارت گستر همتا
خانه / پسته / کارخانه تولید پسته خام بسته بندی

کارخانه تولید پسته خام بسته بندی

بسته بندی پسته خام توسط کارخانه های بسته بندی خشکبار متعددی در سطح کشور صورت می گیرد که هر کدام از لحاظ کیفیت، جنس، ابعاد و شکل و شمایل با یکدیگر تفاوت هایی دارند، اما آنچه که در تولید پسته خام بسته بندی و بادام زمینی روکش دار باید مورد توجه قرار گیرد علاوه بر تنوع بالای بسته بندی به جهت سلایق مختلف افراد توجه به اعتبار کارخانه و کیفیت بالای بسته بندی محصول و درج اطلاعات دقیق و صحیح بر روی لیبل کالا می باشد.

کارخانه تولید پسته خام بسته بندی

راهنمای انتخاب پسته خام بسته بندی مرغوب

راهنمای انتخاب پسته خام بسته بندی مرغوب یکی از مهمترین آیتم هایی که قبل از خرید پسته خام بسته بندی و بادام زمینی طعم دار به جهت اطمینان از کیفیت و مرغوب بودن کالا باید مورد توجه قرار گیرد توجه به راهنمای انتخاب محصول و معتبر بودن محل عرضه آن می باشد.

در مورد مشخصات کیفی و کمی انواع پسته خام توجه به شکل ظاهری پسته و کیفیت بسته بندی، طعم و مزه پسته، رنگ پوست و مغز آن و همچنین یکدستی و یک شکل بودن اندازه پسته ها از اهمیت بسزایی دارد، از این رو در انتخاب پسته مرغوب به ویژگی های زیر دقت بفرمایید:

  • پسته مرغوب از بوی تازگی و طعم و مزه بسیار خوشمزه و دلنشینی برخوردار است، لذا پسته هایی که بوی ماندگی داده و از طعم نامطلوب رو به تلخی برخوردار هستند از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.
  • پسته های مرغوب معمولا از درجه خندانی بیشتری برخوردار بوده و مغز درشت تر با وزن بیشتری دارند.
  • هر چه مغز پسته به رنگ ارغوانی و سبز تیره تر متمایل تر باشد نه تنها از کیفیت بهتری برخوردار بوده بلکه از طعم و مزه بسیار خوشمزه تری نیز بهره مند می باشند.
  • پسته مرغوب و تازه مغز شاداب و سطح بدون چروکی داشته و از بافت سفت و تردی برخوردار می باشد.

عرضه کنندگان عمده پسته خام بسته بندی

عرضه کنندگان عمده پسته خام بسته بندی امروزه عرضه کنندگان عمده متعددی در زمینه عرضه پسته خام در بسته بندی های متنوع و شیک در سراسر فعالیت دارند که هدف اصلی آنها کاهش قیمت خرید محصول و حفظ کیفیت به منظور افزایش میزان فروش و رضایت مندی مشتریان از خرید کالا می باشد.

بنابراین اگر از خریداران عمده این کالا به صورت بسته بندی هستید با خرید عمده ‌از طریق عرضه کنندگان معتبر آن نه تنها می توانید از سلامت و مرغوبیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید بلکه می توانید از بین تنوع بالای بسته بندی این کالا مورد پسندترین نوع آن را زیر قیمت بازار سفارش دهید.

به طور کلی از مهمترین آیتم هایی که باید قبل از خرید این کالا از عرضه کنندگان عمده به آن دقت نمایید می توان به اعتبار محل عرضه و فروش کالا و مشخصات درج شده بر روی لیبل درج اطلاعات محصول از قبیل تاریخ تولید و انقضا، قیمت، علامت های استاندارد و بهداشت کارخانه تولید و بسته بندی، آدرس کارخانه تولید و بسته بندی و … اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

عمده فروشی پسته مرغوب صادراتی

توزیع کنندگان توانسته اند ب با استفاده از تجربه و هوش خود تمام تولیداتی که در اهل کشور تهیه می شود را به بهترین شکل به دست مردم خریدار برسانند. مراکزی عمده فروش

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام