تجارت گستر همتا
خانه / پسته احمد آقایی / قیمت عرضه پسته احمد آقایی در تهران

قیمت عرضه پسته احمد آقایی در تهران

در کشور ما پسته ها و بادام زمینی روکش دار دارای تنوع گونه هستند و از نظر کیفیت و محبوبیت صادراتی با هم دارای تفاوت هستند و به اسم های گوناگون شناخته می شوند که پسته احمد آقایی یکی از بهترین های این محصول می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد.

قیمت پسته احمد آقایی در تهران با توجه به عوامل مختلفی می تواند بسیار متفاوت باشد و به دلیل صادراتی بودن آن به شدت تحت تاثیر نرخ ارز می باشد بنابراین خریداران قبل از سفارش نهایی این پسته باید از قیمت عرضه پسته اطلاع حاصل کنند.

قیمت عرضه پسته احمد آقایی در تهران

فواید مصرف پسته در دوران بارداری

فواید مصرف پسته در دوران بارداری پسته و بادام زمینی طعم دار از جمله محصولاتی است که در دوران بارداری می ‌تواند مصرف شود و نه تنها برای زنان باردار بلکه برای جنین داخل شکم آنها نیز پر فایده است؛ از فواید مصرف پسته در دوران بارداری می تواند موارد زیر را به طور خلاصه بیان کرد :

کمک به درمان کم خونی : رایج ترین مشکلی که اکثر زنان در دوران بارداری با آن مواجه هستند کمبود کم خونی است؛ پسته از محصولاتی است که غنی از آهن بوده و می‌تواند جذب فولات را سریعتر کند و به همین دلیل نقش موثری در تولید گلبول های قرمز خون در بدن دارد.

کاهش کلسترول بد : پسته به دلیل غنی بودن از انواع اسیدهای چرب غیر اشباع می تواند باعث افزایش میزان کلسترول خوب در دستگاه گردش خون شود و به این ترتیب از افزایش چربی خون و ایجاد اختلال در عمل خون رسانی جلوگیری می کند.

تقویت سیستم ایمنی : این محصول حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین E ترکیبات پلی فنول و کا

روتنوئید است که همگی می توانند نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته باشند.

رفع عفونت : در پسته مقادیر قابل توجهی ویتامین A و E وجود دارد که نقش آنتی اکسیدان را داشته و از ایجاد عفونت در دوران بارداری جلوگیری می کنند.

رشد جنین : پسته غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد که تغذیه جنین از این اسید چرب می ‌تواند به رشد مغز آن کمک کند.

قیمت فروش پسته احمد آقایی در تهران

قیمت فروش پسته احمد آقایی در تهران قیمت فروش پسته احمد آقایی در تهران تحت تاثیر عواملی همچون میزان عرضه و تقاضا، صادرات و نرخ ارز قرار دارد همچنین کیفیت پسته می تواند عامل اصلی در تعیین قیمت آن باشد بنابراین خریداران می ‌توانند به روش‌های مختلف از قیمت فروش این محصولات مطلع شوند که یکی از آنها مراجعه به همین وب سایت است.

در این وب سایت مشخصات دقیق این رقم از بسته به طور کامل توضیح داده شده است و خریداران می توانند استعلام قیمت را در بخش فروش آن به راحتی انجام دهند و در صورت که مایل باشند ثبت سفارش نیز در همین جا قابل انجام است.

از دیگر روش‌های استعلام قیمت می‌توان به ارتباط تلفنی با فروشنده اشاره کرد؛ با این روش نیز می‌تواند در حداقل زمان ممکن نسبت به قیمت روز این محصول اطلاع حاصل کرد همچنین می توان از شبکه های اجتماعی که در کشور ما به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند و لینک آنها در صفحه اول سایت قرار گرفته است نیز جهت ارتباط آنلاین با فروشنده استفاده نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

صادرات پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقایی خندان و دهن بست مناسب بازار هند

صادرات پسته احمد آقایی در انواع مختلف خندان ، دهن بست و آب خندان به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام