تجارت گستر همتا
خانه / پسته / سفارش کلی پسته خام عمده

سفارش کلی پسته خام عمده

پسته خام از پرطرفدارترین خشکبار صادراتی ایران به شمار می رود که با توجه به نوع پسته و منطقه تولید آن در ارقام گوناگون از میزان کیفیت و قیمت عرضه متفاوتی بهره مند می باشد.

سفارش کلی پسته خام عمده و بادام زمینی روکش دار این امکان را به مشتری یا خریدار می دهد که علاوه بر خرید بهترین و باکیفیت ترین رقم پسته خام در هزینه ها و زمان خرید خود نیز صرفه جویی بیشتری نماید.

سفارش کلی پسته خام عمده

مزایای پسته خام برای درمان کم خونی

مزایای پسته خام برای درمان کم خونی از مهمترین مزایای استفاده از پسته خام می توان به تاثیر فوق العاده و معجزه آسای این خشکبار لذیذ و خوشمزه برای درمان و پیشگیری از بیماری کم خونی و فقر آهن اشاره کرد.

پسته خام و بادام زمینی طعم دار نسبت به پسته بو داده به شرطی که در شرایط کاملا طبیعی و به صورت ارگانیک تولید شده باشد به دلیل سلامت بالاتر و درصد بیشتری از مواد مغذی از کیفیت و خواص درمانی بسزایی برخوردار خواهد بود.

پسته خام باکیفیت به دلیل ترکیبات معدنی فراوانی از قبیل آهن و اسید فولیک تاثیر فوق العاده موثری بر افزایش تعداد گلبول های قرمز خون داشته و کم خونی و فقر آهن را بدن جبران می نماید.

مصرف پسته خام برای همه افراد در تمام سنین به خصوص کودکان، زنان باردار و سالمندان به عنوان یک منبع تغذیه ای بسیار مفید و سالم جهت رشد و نمو، کم خونی و پیشگیری از آسیب های مغزی و آلزایمر بسیار توصیه می شود.

اما در کنار محاسن بسیار زیادی این خوراکی خوشمزه و باارزش دارد نباید از میزان مصرف مجاز آن در طی روز غافل شد، زیرا هر ماده غذایی هر چند از ارزش تغذیه ای و درمانی بالایی برخوردار باشد اما اگر به مقدار بی رویه مصرف گردد امکان دارد مشکلاتی برای فرد ایجاد نماید.

بنابراین میزان مصرف مجاز این خشکبار در طول روز به خصوص برای افرادی که دچار کم خونی هستند حداکثر به میزان ۱۰ عدد بوده که می توان آن را به تنهایی یا در ترکیب با سایر مواد غذایی مصرف نمود.

صادر کنندگان بهترین پسته خام عمده

صادر کنندگان بهترین پسته خام عمده برای سفارش پسته خام عمده مراجعه مستقیم و بدون واسطه به بهترین و معتبرترین صادر کنندگان این کالا به دلیل صرفه جویی در هزینه های خرید و اطمینان از کیفیت محصول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

در واقع شما با خرید مستقیم این خشکبار لذیذ و خوشمزه از صادر کنندگان عمده این کالا علاوه بر اینکه محصول را زیر قیمت بازار خریداری می نمایید به دلیل تضمین کیفیت از طرف آنها می توانید از اصالت محصول خریداری شده خود نیز اطمینان بیشتری حاصل کنید.

اما از بهترین صادر کنندگان پسته خام در کشور به دلیل موقعیت آب و هوایی عالی و سرزمین های حاصلخیز فراوان جهت کشت این محصول می توان به استان هایی از جمله خراسان رضوی، دامغان، کرمان و رفسنجان اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

عمده فروشی پسته مرغوب صادراتی

توزیع کنندگان توانسته اند ب با استفاده از تجربه و هوش خود تمام تولیداتی که در اهل کشور تهیه می شود را به بهترین شکل به دست مردم خریدار برسانند. مراکزی عمده فروش

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام