تجارت گستر همتا
خانه / پسته کله قوچی / شرکت صادرات پسته کله قوپی درشت

شرکت صادرات پسته کله قوپی درشت

پسته از انواع خشکبار است که دارای محبوبیت و متقاضیان فراوانی است پسته در انواع مختلف و نژادهای گوناگون در شرایط آب و هوایی و اقلیمه گرم و خشک که می روید در ایران خاستگاه پسته و بادام زمینی روکش دار معمولاً استان کرمان است و انواع پسته در این منطقه با کیفیت بسیار بالا می‌روید پسته کله قوپی درشت از انواع پسته است که بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و دارای متقاضیان فراوانی است.شرکت صادرات پسته کله قوپی درشت

عوامل موثر بر کیفیت پسته کله قوپی درشت

عوامل موثر بر کیفیت پسته کله قوپی درشت کیفیت پسته، تحت تاثیر عوامل مختلفی است. از جمله، نوع نهال،اقلیم آب و هوایی که محصول در آن می روید و عواملی از این قبیل. پس از برداشت پسته و پوست گیری نیز میزان نگه داشتن پسته تا زمان ارائه محصول به بازار هدف که بر روی تازگی و ماندگی محصول تاثیر می گذارد نیز بسیار مهم است و بر روی سطح کیفی محصول تاثیر بسزایی دارد.

در میان کشورهای جهان سه کشور آمریکا،ایران و ترکیه بیشترین میزان صادرات پسته یعنی تا نود درصد صادرات این محصول را در دست دارند. که البته شایان ذکر است، که کشور ایران در میان همه کشورهای جهان یکی از با کیفیت ترین انواع این محصول را تولید و روانه بازارهای جهانی می نماید.

ایران یک عرضه کننده پسته جهانی است که، انواع پسته رفسنجانی، کله قوپی،درشت و ریز را برعهده دارد. این عرضه و صادرات معمولا پس از تامین نیازهای بازار داخلی انجام می شود. و منجر به ارزآوری جهت کشور می گردد. می توان به جرات گفت که هیچ پسته ای در جهان طعم و مزه پسته ایرانی را نداشته و ندارد. و این امر شاید به دلیل شرایط خاص و مطلوب آب و هوایی ایران و شاید به دلیل سبک کشاورزی و بهره گیری از کشاورزی خاص در اقلیم های پسته خیز ایران باشد.

در هر حال پسته ایرانی دارای بالاترین و بهترین کیفیت پسته در کل جهان است و این مهم بر کسی پوشیده نیست. پسته را می توان به صورت خرده و یا عمده تهیه نمود. که بسته به میزان مورد نیاز و روش تهیه و یا کیفیت محصول با قیمت های متفاوت و متغیری مواجه می شویم. منظور از روش تهیه همان فله و یا بسته بندی بودن محصول است. که معمولا در محصولات فله ای به دلیل نپرداختن هزینه بسته بندی با قیمت های کمتری مواجه ایم.

عرضه کننده عمده پسته کله قوپی درشت

عرضه کننده عمده پسته کله قوپی درشت

امروزه عرضه پسته و بادام زمینی چاکلز از طرق مختلفی قابل انجام است. از جمله فروش و عرضه پسته توسط باغداران و افرادی که به طور عمده محصول را از باغداران تهیه می نمایند و به عرضه آن می پردازند.

و یا فروش محصول به صورت اینترنتی و مجازی که مبادرت به فروش پسته به صورت اینترنتی به شکل فله ای و یا بسته بندی و در ابعاد مختلف می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت کلی پسته خام کله قوچی صادراتی

پسته خام کله قوچی یکی از مرغوب ترین انواع پسته موجود در بازار می باشد. این پسته درشت و گرد و بسیار خوش طعم است و طرفداران بسیاری هم دارد. با توجه به کیفیت بالای

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام