تجارت گستر همتا
خانه / پسته کله قوچی / بازار فروش پسته کله قوچی رفسنجان

بازار فروش پسته کله قوچی رفسنجان

همانطور که میدانید محصول پسته تازه عباسعلی دامغان جزء با ارزش ترین مواد غذایی در تمام دنیا بوده که به علت تولیدات بسیار محدودی که به همراه دارد، از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد، از این رو کشور ایران جزء بزرگترین تولیدکننده انواع پسته در سراسر دنیا به شمار می آید، که یکی از آن ها پسته کله قوچی رفسنجان بوده که بازار فروش این نوع پسته به دلیل کیفیت بسیار بالایی که به همراه دارد افزایش یافته و مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

بازار فروش پسته کله قوچی رفسنجان

فواید مصرف پسته برای سلامت جنین

فواید مصرف پسته برای سلامت جنین

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین دلایل استفاده از مغز پسته در بین افراد، خواص موجود در پسته بوده، از این رو این محصول دارای منبع فراوانی از انواع مواد معدنی همچون: آهن، فیبر، کلسیم و انواع ویتامین ها بوده که مصرف آن موجب جذب این مواد به بدن شده و خواص بسیاری را برای بدن به ارمغان می آورد، که مهمترین خواص پسته شامل:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان کم خونی
  • درمان کمبود آهن
  • تقویت حافظه
  • مناسب برای پوست و رشد مو

از این رو افراد با مصرف بادام زمینی چاکلز می توانند تمامی این خواص را جذب بدن کرده و از خواص بسیار زیادی که این نوع محصول به همراه دارند، بهره مند شوند، همچنین یکی از مهم ترین فوایدی محصول پسته، برای زنان باردار و جنین می باشد، که مادران ب مصرف روزانه 5 عدد از این نوع مغز، می توانند تمامی خواص موجود در مغز پسته را وارد بدن کرده و جنین از این خواص بهره مند شود، و همچنین مصرف پسته در دوران بارداری موجب تقویت حافظه و قلب جنین شده و رشد جنین را نیز افزایش می دهد.

از آنجایی که میزان تقاضای بازار مصرف جهانی پسته بالا رفته، لذا تولیدکنندگان در کشور ما نیز به افزایش فروش پسته مرغوب ایرانی به سایر کشورها می پردازند، و بهترین و با کیفیت ترین نوع پسته را پس از تولید و بهره برداری به صورت بسته بندی شده روانه بازار های جهانی کرده و با مناسب ترین قیمت، پسه ایرانی را به مشتریان در سراسر دنیا عرضه می کنند.

قیمت عمده پسته کله قوچی رفسنجان

قیمت عمده پسته کله قوچی رفسنجان

در حال حاضر به دلیل افزایش مصرف و تقاضای پسته ایرانی در داخل و خارج کشور، تولیدکنندگان به فروش انواع پسته با قیمت عمده، از جمله به فروش پسته کله قوچی رفسنجان می پردازند، و این محصول را به صورت بسته بندی شده در مراکز فروش در اختیار مشتریان قرار می دهند.

همچنین امروزه قیمت پسته ایرانی در بازارهای جهانی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که به همراه دارد، نسبت به سایر گونه های پسته گران تر بوده، اما با این حال اکثر مصرف کنندگان در سراسر دنیا به تهیه پسته ایرانی می پردازند و این محصول را تهیه و خریداری می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت کلی پسته خام کله قوچی صادراتی

پسته خام کله قوچی یکی از مرغوب ترین انواع پسته موجود در بازار می باشد. این پسته درشت و گرد و بسیار خوش طعم است و طرفداران بسیاری هم دارد. با توجه به کیفیت بالای

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام