تجارت گستر همتا
خانه / پسته اکبری / شرکت عرضه پسته خام اکبری

شرکت عرضه پسته خام اکبری

پسته خام اکبری و بادام سنگی تلخ یکی از رقم های بسیار محبوب و پرطرفدار پسته در بازارهای صادراتی و در کل کشور به شمار می رود که علاوه بر طعم بسیار خوشمزه به دلیل شکل ظاهری مناسب و درصد بالایی از مواد مغذی از میزان فروش و تقاضای بالایی برخوردار می باشد، هدف از عرضه پسته خام اکبری از طریق شرکت عرضه مستقیم این محصول پخش آن زیر قیمت بازار و تامین بازار محصول با کیفیت تضمینی می باشد.

شرکت عرضه پسته خام اکبری

آشنایی با خواص درمانی پسته خام اکبری

آشنایی با خواص درمانی پسته خام اکبری پسته خام اکبری و بادام زمینی روکش دار مزمز حاوی ترکیبات مغذی معدنی و ویتامین های سرشاری بوده و به واسطه خواص درمانی بینظیری که برای بدن دارد مورد توجه و استقبال بسیاری افراد می باشد.

در این مطلب قصد داریم تا جهت آشنایی بیشتر با مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده پسته خام اکبری درجه یک و مهمترین خواص معجزه آسای این خشکبار سالم و لذیذ توضیحاتی را خدمتتان ارائه دهیم.

پسته خام سرشار از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، مواد آنتی اکسیدانی، انواع اسیدهای آمینه، انواع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله آهن و فسفر و … است که از مهمترین خواص درمانی آن مواردی به شرح زیر است:

  • پسته خام به تنظیم متابولیسم بدن کمک کرده و تمایل افراد را به خوردن مواد قندی و پرکالری کاهش می دهد، از این رو به حفظ تناسب اندام و پیشگیری از اضافه وزن کمک بسزایی می کند.
  • مصرف پسته خام از افزایش سطح کلسترول خون و فشار خون در فرد جلوگیری می نماید.
  • پسته خام طبع گرمی دارد و با توجه به فیبر و کربوهیدارت فراوانی که دارد در درمان مشکلات گوارشی و رفع نفخ، حالت تهوع و یبوست نقش بسیار موثری دارد.
  • به دلیل ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی که دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از خاصیت ضد سرطانی بالایی نیز برخوردار می باشد.
  • پسته خام آهن فراوانی که دارد و برای درمان کم خونی و فقر آهن بسیار موثر بوده و به عنوان جایگزین بسیار سالم و مفید داروهای شیمیایی توصیه می شود.

صادر کننده عمده پسته خام اکبری

صادر کننده عمده پسته خام اکبری خرید پسته خام اکبری از صادر کننده پسته به صورت عمده و بدون واسطه انجام میگیرد، از این رو از مهمترین مزایایی که با خرید این محصول از صادر کننده آن روبه رو می شوید یکی صرفه جویی در قیمت و زمان خرید بوده و دیگری اطمینان از کیفیت و اصالت محصول خریداری شده می باشد.

فروش و عرضه پسته خام رقم اکبری به صورت عمده توسط صادر کننده آن در بازار معمولا به دو شکل فله ای و بسته بندی در ابعاد و اشکال مختلف و به وزن های مختلفی انجام می گیرد‌.

اما از مهمترین مزیت های خرید این محصول از طریق صادر کننده و تامین کننده اصلی آن در بازار چه به صورت فله چه بسته بندی می توان به قیمت ارائه بسیار مناسب محصول به دلیل حذف واسطه ها و تضمین کیفیت کالا اشاره نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

عمده فروشی پسته اکبری کرمان

عمده فروشی پسته اکبری کرمان امروز با قدرت در حال فعالیت و ارائه خدمات تمام مردم ایران و سایر نقاط دنیا می باشد و افرادی که از این عمده فروشی پسته خریداری و تهیه

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام