تجارت گستر همتا
خانه / پسته فندقی / فروشگاه عرضه پسته شور فندقی

فروشگاه عرضه پسته شور فندقی

پسته فندقی در زمره مشهورترین ارقام پسته تولید شده در کشور قرار می گیرد، این محصول دلچسب و ارزشمند ارزش غذایی بالایی نیز دارد و در میان محصولات آجیلی، جزو پرطرفدارترین انواع آجیل به شمار می رود.

فروشگاه عرضه پسته شور فندقی و پسته شاه پسند دامغان انواع متنوعی از این محصول را به صورت عمده و با کیفیت بی نظیر ارائه می دهد، نحوه خرید از این فروشگاه و کسب اطلاع از قیمت این محصول به شکل غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

فروشگاه عرضه پسته شور فندقی

پسته فندقی چه میزان پروتئین دارد؟

پسته فندقی چه میزان پروتئین دارد؟ پسته فندقی و پسته اکبری تهران خواص فراوانی دارد، این محصول سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلف مورد نیاز بدن می باشد که تاثیر بسزایی در افزایش سلامت بدن دارند، در خصوص میزان پروتئین پسته فندقی می توان گفت که این محصول به عنوان یک منبع پروتئین گیاهی شناخته می شود.

حدود 20 درصد از کل وزن این پسته را پروتئین تشکیل می دهد، یکی از این پروتئین ها اسید آمینه ای به نام آرژنین بوده که میزان آن تقریبا 2 درصد است، این ماده بر عروق خونی تاثیر می گذارد و در سیستم قلبی و عرقی به عنوان تنظیم کننده عروق به شمار می آید.

این پروتئین دارای خاص آنتی اکسیدانی ویژه ای نیز می باشد که در کاهش فشار خون و در نتیجه بیماری های قلب و عروقی و همچنین اعصاب و روان بسیار موثر است، با مصرف 35 گرم از این پسته می توان 10 درصد از نیاز روزانه یک مرد بالغ و 12 درصد از نیاز یک زن بالغ به این پروتئین را برآورده کرد.

این محصول با این میزان پروتئین می تواند جایگزین گوشت در برنامه غذایی شود، خصوصا در افرادی که رژیم لاغری یا گیاهخواری را در پیش گرفته اند، پروتئین موجود در پسته به میزانی است که قادر است سطح کلسترول خون را کنترل کرده و آن را تنظیم کند.

فروشنده بهترین پسته شور فندقی

فروشنده بهترین پسته شور فندقی فروشنده بهترین پسته شور فندقی این محصول را بی واسطه و مستقیم عرضه می کند، کیفیت و تازگی از خصوصیات محصول عرضه شده می باشد و مرغوبیت آن کاملا تضمین شده خواهد بود.

این فروشنده پسته ارتباط مستقیم با کشاورزان و تولیدکنندگان این محصول دارد، این امر سبب شده تا محصول با قیمت واقعی به دست خریداران برسد و دست دلالان و واسطه گران از این حوزه قطع گردد.

این محصول در بسته بندی های وزنی مختلف و به شکل فله توزیع می شود، نوع بسته بندی با توجه به نظر خریدار انجام شده و قابل تغییر می باشد، این مرکز فروش با راه اندازی سایت اختصاصی توانسته است به تمام مشتریان در سراسر کشور خدمات ارائه کند و فروش این محصول را در حجم های انبوه افزایش دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پسته فندقی عمده

در این مطلب می ‌خواهیم به قیمت روز پسته فندقی عمده بپردازیم و این قیمت ‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم. باید بدانید، که هزینه پرداختی که در وجه این پسته ‌ها پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام