تجارت گستر همتا
خانه / پسته فندقی / بازار فروش پسته فندقی اعلا

بازار فروش پسته فندقی اعلا

بازار فروش پسته فندقی اعلا به دلیل حذف واسطه ها و دلالان از بازار فروش این محصول و توزیع مستقیم آن، با استقبال ویژه ای از سوی مصرف کنندگان روبه رو شده است. پسته فندقی اعلا توسط بهترین دستگاه های سورتینگ پاک سازی شده و به طور کاملا یک دست، در بسته بندی های استاندارد روانه بازار می شوند. امروزه بسیاری در زمینه تولید و توزیع پسته فندقی فعالیت می کنند و شما می توانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید.

بازار فروش پسته فندقی اعلا

بررسی خاک مناسب برای کاشت پسته فندقی

بررسی خاک مناسب برای کاشت پسته فندقی چه خاکی برای کاشت پسته مناسب است؟ خاکی که پسته در آن کشت می شود باید چه ویژگی های داشته باشد؟پسته فندقی در بسیاری از مناطق امکان رشد دارد اما در این مطلب سعی داریم که خاک مناسب برای کاشت پسته فندقی را بهتر بشناسیم.

  • بهترین خاک مناسب برای کاشت پسته فندقی، خاک های سبک مانند شن و رس است.
  • میزان شوری خاک باید کم تر از 6 دسی زیمنس باشد هرچند که تا 12 دسی زیمنس می تواند برای درخت پسته قابل تحمل باشد.
  • عمق خاک باید زیاد باشد، حداقل 2 متر و بدون لایه بندی های شدید.
  • میزان آهک در خاک باید کم تر از 20 درصد باشد.
  • نسبت جذب سدیم باید 15 درصد باشد و اگر نسبت سدیم موجود در خاک از کلسیم بیشتر باشد، پس از مدتی علائم کمبود کلسیم در درخت پسته پدیدار می شود.

پسته فندقی در بازار از محبوبیت بسیاری برخوردار است و به دلیل انس بالای آن نسبت به دیگر انواع پسته، بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر است. امروزه پسته فندقی حجم زیادی از صادرات را به خود اختصاص داده و تولید کنندگان این محصول علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی آن را به کشور های خارجی به ویژه کشور های همسایه صادر می کنند.

صادرات پسته به کشور هایی مانند عراق، آذربایجان، پاکستان و کشور های اروپایی موجب شده تا سالانه میزان ارز زیادی از این طریق وارد کشور شده و سبب رونق اقتصادی بیشتر شود. امروزه تاجران و بازرگانان بسیاری در زمینه توزیع پسته در سراسر جهان فعالیت می کنند.

قیمت توزیع پسته فندقی اعلا

قیمت توزیع پسته فندقی اعلا قیمت پسته فندقی اعلا با توجه به نوسانات ارزی متغیر است اما شما با خرید پسته فندقی اعلا از ما، این محصول را به طور مستقیم با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت تهیه کرده اید. شما با مراجعه به سایت می توانید این محصول فوق العاده را با قیمتی استثنایی و به صورت غیر حضوری در سریع ترین زمان ممکن از ما خریداری کنید.

همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی می توانید راهنمایی های لازم را جهت کسب اطلاعات بیشتر دریافت کنید و خریدی آسان و ارزان را تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پسته فندقی عمده

در این مطلب می ‌خواهیم به قیمت روز پسته فندقی عمده بپردازیم و این قیمت ‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم. باید بدانید، که هزینه پرداختی که در وجه این پسته ‌ها پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام