تجارت گستر همتا
خانه / پسته کله قوچی / مراکز عرضه پسته کله قوچی عمده

مراکز عرضه پسته کله قوچی عمده

پسته کله قوچی جزو پسته های پرطرفدار و پرفروش در بازار می باشد و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. پسته کله قوچی به دلیل داشتن مغز دانه درشت در کار شیرینی پزی و بستنی سازی هم کاربرد زیادی دارد.

پسته کله قوچی و پسته نمکی مزمز دارای طعم دلپذیر و ظاهری مشتری پسند است. مراکز عرضه پسته کله قوچی عمده باید این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه کنند.

مراکز عرضه پسته کله قوچی عمده

تفاوت پسته کله قوچی با سایر ارقام پسته

تفاوت پسته کله قوچی با سایر ارقام پسته

معرفی پسته کله قوچی:

پسته کله قوچی و پسته شور زعفرانی گلستان جزو پسته های با کیفیت و گران قیمت می باشد، که توانسته است بازار داخلی و خارجی را در دست بگیرد و همه ساله حجم زیادی از این پسته به سایر کشورهای دیگر صادر می‌شود. این پسته دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. پسته کله قوچی را از شهریور ماه شروع به برداشت می‌ کنند و میزان برداشت این نوع پسته، بر طبق سرمای مورد نیاز این درخت می باشد.

مقایسه پسته کله قوچی با سایر ارقام پسته:

پسته کله قوچی:

پسته کله قوچی دارای ظاهری گرد و درشت و مغذی بزرگ می باشد و در واقع جزو سنگین ترین و بزرگ‌ترین پسته در بین سایر پسته های دیگر است. نام دیگر پسته کله قوچی، پسته حاج علی شریفی می باشد. پسته کله قوچی در استان کرمان قابل تولید است. این پسته نسبت به آفات جزو پسته های حساس محسوب می شود و ممکن است با وجود کمی آفت برگ های آن دچار ریزش شوند.

پسته فندقی: این محصول به دلیل ظاهر ریزی که دارد و همچنین شباهت زیاد به فندق به پسته فندقی شهرت یافته است. پسته فندقی شامل قطر ۱۱.۶ میلی‌متر است. رنگ روی مغز ارغوانی است و رنگ پوست آن استخوانی است.

پسته سبز کال: زمان برداشت محصول مغز پسته های کال حدودا اوایل مرداد ماه است. در اصطلاح پسته ها در اولین مرحله تشکیل مغز پسته باید جمع آوری شود. اگر چه هر چه از مرداد ماه به شهریور ماه نزدیک می شویم مغز پسته ها بزرگتر شده و همچنین سبزینگی آن ها کمتر می گردد و بطوری که از مغزها حالت کال خارج می شوند.

پخش کننده بهترین پسته کله قوچی عمده

پخش کننده بهترین پسته کله قوچی عمده

سایت شرکت ما به عنوان بزرگترین مراکز پخش کننده پسته کله قوچی عمده به شمار می آید. شما مشتریان محترم می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

تولید کنندگان و عرضه کنندگان پسته کله قوچی باید این محصول را با کیفیتی بالا و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و شیک به فروش برسانند تا بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند.

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها در بازار عرضه پسته، نمی توانیم قیمت دقیق برای این نوع پسته تعیین کنیم. ولی قابل ذکر است که قیمت پسته بر اساس قیمت روز محاسبه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پسته کله قوچی رفسنجان

همانطور که میدانید محصول پسته جزء با ارزش ترین مواد غذایی در تمام دنیا بوده که به علت تولیدات بسیار محدودی که به همراه دارد، از قیمت بسیار بالایی برخوردار می با

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام