تجارت گستر همتا
خانه / پسته اکبری / قیمت عمده پسته شور اکبری

قیمت عمده پسته شور اکبری

یکی از انواع پسته های مرغوب و خوش طعم که بسیار محبوب بوده و جایگاه ویژه ای در سبد خشکبار دارد، پسته شور است. قیمت عمده پسته اکبری با توجه به کیفیت بالا و مرغوبیتی که این نوع پسته دارد، بسیار مقرون به صرفه است و با در نظر گرفتن این قیمت، امکان تهیه عمده این پسته برای مشتریان گرامی فراهم شده است. پسته شور اکبری در بالاترین کیفیت و با هدف جلب رضایت مشتری فروخته می شود.

قیمت عمده پسته شور اکبری

پسته شور چه مزیت هایی دارد؟

پسته شور چه مزیت هایی دارد؟ پسته شور یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین خشکبار است که طعم فوق العاده بی نظیری داشته و دارای خواص بسیاری می باشد. این نوع پسته حاوی مواد مغذی فراوان بوده و به بهبود سلامت چشم و افزایش باکتری های مفید روده کمک فراوانی می کند.

پسته شور و پسته تازه عباسعلی دامغان کاملا تفت داده شده می باشد و به همین دلیل طعم بهتری در مقایسه با پسته خام دارد و از طرفداران زیادی برخوردار است. پسته شور سرشار از پتاسیم و اسید فولیک است. مصرف پسته شور باعث تقویت بدن شده و با داشتن آهن فراوان، به درمان کم خونی و برطرف شدن فقر آهن کمک فراوانی می کند.

مصرف پسته شور موجب تامین انرژی مورد نیاز بدن شده و از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند. هم چنین پسته شور برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است. مصرف پسته شور برای کودکان نیز فواید زیادی دارد.

پسته شور سرشار از آنتی اکسیدان است و به همین دلیل دارای مزیت های فراوانی است. مصرف پسته شور باعث سلامت رگ های خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش قوای جنسی می شود.

قیمت عمده پسته صادراتی اکبری

قیمت عمده پسته صادراتی اکبری پسته شور صادراتی اکبری یکی از انواع پسته شور زعفرانی گلستان و با کیفیت است که به دیگر کشور ها نیز صادر می شود. طعم فوق العاده بی نظیر این پسته صادراتی موجب شده تا به محبوب ترین پسته پر فروش ترین انواع پسته تبدیل شود.

صادرات پسته اکبری با هدف تامین نیاز بازار های خارجی و به دنبال آن، کسب درآمد بیشتر و توسعه رونق اقتصادی ناشی از تولید انبوه این محصول، انجام می گیرد.

قیمت عمده پسته صادراتی اکبری به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان و ارتقای کیفیت خرید مردم در جهت مصرف پسته مرغوب و با کیفیت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

با توزیع عمده پسته صادراتی اکبری به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها، امکان تهیه این پسته خوشمزه و مرغوب برای اغلب مشتریان گرامی فراهم می شود. با خرید پسته صادراتی اکبری به قیمت مناسب، از فواید فراوان این پسته بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

فروشگاه عمده پسته اکبری دستچین

پسته اکبری دستچین از با کیفیت ترین و مرغوب ترین خوراکی ها است که طعمی عالی و دلنشین دارد و به صورت کاملاً ارگانیک و طبیعی پرورش می‌یابد و از ارزش غذایی بسیار با

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام