تجارت گستر همتا
خانه / پسته خندان / شرکت صادرات پسته خندان کرمان

شرکت صادرات پسته خندان کرمان

کرمان یکی از اصلی ترین شهرهای تولید کننده انواع پسته خندان در ایران می باشد که محصولاتشان به دلیل کیفیت بالایی که دارند میزان فروش و صادرات بالایی را به خود اختصاص داده اند.

هدف اصلی شرکت صادرات پسته خندان کرمان و پسته شاه پسند دامغان تامین نیاز بازارهای جهانی به این محصول استراتژیک با هدف حفظ کیفیت و مرغوبیت کالا به دلیل افزایش میزان فروش و رضایت مندی مشتریان از مصرف این کالا می باشد.

شرکت صادرات پسته خندان کرمان

بررسی عوامل تاثیر گذار بر خندان شدن پسته

بررسی عوامل تاثیر گذار بر خندان شدن پسته عوامل زیادی بر افزایش کیفیت و خندان شدن پسته تاثیرگذار هستند که در ادامه مطلب به بررسی برخی از تاثیرگذارترین این عوامل به صورت مختصر و مفید اشاره خواهیم کرد.

همانطور که می دانید پسته خندان به دلایل زیادی از بازار مشتری پسندی بالاتری نسبت به سایر پسته ها برخوردار می باشد، چرا که پسته خندان هم از شکل ظاهری و جذابیت بالاتری برخوردار بوده و هم مصرف راحت و آسانتری دارد.

به طور کلی پسته با توجه به اینکه از چه رقم و گونه ای باشد از لحاظ خصوصیات ظاهری و درجه خندانی، کیفیت طعم و مزه و درصد مواد مغذی با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما از مهمترین عواملی که سبب بالاتر رفتن درصد خندانی پسته می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاصلخیز بودن بستر کشت گیاه و بالا بودن درصد مواد مغذی در آن تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و بالاتر رفتن درجه خندانی پسته دارد.
  • رقم پسته و نوع گرده افشانی گیاه آن در افزایش یا کاهش درصد خندانی پسته نقش موثری دارد.
  • زمان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در این خصوص است، هر چه زمان برداشت پسته طولانی تر باشد درصد خندانی پسته بیشتر می شود.

میزان آبیاری و آبیاری اصولی و صحیح، توجه به تامین مواد مغذی در هر دوره رشد و نمو گیاه، هرس و وجین به موقع و … از دیگر عواملی هستند که نه تنها در کیفیت نهایی پسته اکبری تهران تاثیر داشته بلکه در افزایش درجه خندانی پسته نیز نقش بسیار مهمی دارند.

پخش کننده عمده پسته خندان کرمان

پخش کننده عمده پسته خندان کرمان اگر از خریداران و مشتریان پسته خندان درجه یک کرمان هستید و قصد خرید این محصول را با تضمین کیفیت و مرغبویت کالا به همراه نازلترین قیمت ممکن دارید می توانید از طریق پخش کننده عمده این محصول بدون واسطه اقدام بفرمایید.

هدف اصلی پخش کننده پسته خندان کرمان تامین بخش عمده ای از نیاز بازار داخلی به این محصول مغذی با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار می باشد، و چون این مراکز محصولات خود را معمولا با تضمین کیفیت و اصالت به فروش می رسانند خرید از این مراکز از ایمنی بیشتری نیز برخوردار می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز پخش عمده این کالا و دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین پخش کننده این کالا در بازارهای جهانی می توانید با مشاورین فروش و پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام