تجارت گستر همتا
خانه / زرشک دانه اناری / خرید زرشک دانه اناری مرغوب با بهترین قیمت
خرید زرشک دانه اناری

خرید زرشک دانه اناری مرغوب با بهترین قیمت

خرید زرشک دانه اناری مرغوب یکی از مهمترین مسائل فعالان اقتصادی این حوزه می‌باشد. اما چرا خرید زرشک دانه اناری تبدیل به یک چالش برای افراد شده؟؟؟ و به چه صورت می‌توان زرشک دانه اناری مرغوب را با کیفیت مطمئن و بهترین قیمت تهیه نمود؟؟

خرید زرشک دانه اناری

انواع زرشک بیدانه

خرید زرشک دانه اناری

ساکنان مناطق خراسان جنوبی با توجه به شرایط اقلیمی و خشکسالی‌های متناوب، به کشت گیاهان مقاوم و سازگار از جمله محصول زرشک روی آورده‌اند. زرشک یکی از مهمترین گیاهان دارویی ایران محسوب می‌شود.  زرشک بیدانه ایرانی (barberries integerrima) به طور تجاری به صورت عمده در خراسان جنوبی کشت می‌شود. سطح زیرکشت این محصول در خراسان جنوبی به 15 هزار هکتار می‌رسد که باعث تولید حدود 20 هزار تن محصول  زرشک در سال می‌شود. زرشک خشک موجود در بازار برای مصرف کننده انواع مختلفی دارد، که عبارت‌اند از:

  1. زرشک پفکی
  2. زرشک دانه اناری
  3. زرشک زیر تالاری

زرشک خشک دانه اناری

خرید زرشک دانه اناری

از انواع زرشک موجود در بازار زرشک پفکی که به زرشک لوکس معروف است، بیشترین قیمت را دارد.

اما تفاوت زرشک پفکی و زرشک دانه اناری در واقع در کیفیت این دو می‌باشد. که دلیل وجود این تفاوت در واقع در نحوه خشک کردن زرشک تازه می‌باشد.

برای تولید زرشک دانه اناری ابتدا محصول زرشک به دو صورت ضربه زدن با چوب به شاخه زرشک و یا با دست توسط کشاورزان چیده می‌شود. البته روش برداشت با دست به دلیل زمانبر بودن و مشکلات متعدد دیگر جز در موارد خاص مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. سپس زرشک تازه چیده شده برای خشک کردن به مکان‌های مشخص پیش بینی شده برده می‌شود. غالبا از خرمن‌ها، پشت بام های خانه‌ها و یا محوطه‌های رو باز سیمان شده استفاده می‌شود. بعد از پخش زرشک تازه در محوطه های مورد نظر، به مدت تقریبا 10 تا 20 روز در معرض مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرد و پس از آن محصول خشک شده برای فراوری و جداسازی برگ‌های موجود به مراکز فراوری منتقل می‌شود و زرشک دانه اناری خشک شده برای ارائه به بازار آماده می‌شود.

همان طور که گفته شد برای تولید نوع دانه اناری، زرشک تازه را در معرض مستقیم نور خورشد قرار می‌دهند که باعث کاهش شفافیت رنگ زرشک دانه اناری نسبت به زرشک پفکی می‌شود.

 قیمت زرشک دانه اناری

قیمت زرشک دانه اناری نسبت زرشک پفکی ارزان تر می‌باشد. که در واقع همان طور که در بالا توضیح داده شد این ارزان تر بودن به دلیل سهولت فرایند خشک کردن این نوع زرشک نسبت به نوع پفکی آن می‌باشد.

خرید زرشک دانه اناری

زرشک دانه اناری مرغوب تقریبا از اواخر مهر ماه وارد بازار می‌شود که به دلیل پایین تر بودن قیمت آن نسبتا طرفداران زیادی دارد. در کل خرید زرشک دانه اناری گزینه محبوبی هم برای مصرف کنندگان به دلیل قیمت و کیفیت مناسب آن، و هم برای تامین کنندگان به دلیل سهولت تولید آن، می‌باشد.
عموم مصرف کنندگان داخل از زرشک اناری برای مصارف خود استفاده می‌کنند که این باعث مصرف عمده این محصول در داخل ایران می‌شود.

البته بسیاری از تجار هم که برای صادرات زرشک نیاز به نوع ارزان تر و با کیفیت مطلوبی دارن اقدام به خرید زرشک دانه اناری می‌کنند، که این امر باعث رونق گرفتن صادرات نوع دانه اناری نسبت به گذشته شده است.

قیمت خرید زرشک دانه اناری در دو حالت فله (عمده) و کیلویی متفاوت است. از آن جا که قیمت حالت فله نسبت به کیلویی همیشه کمتر است، اکثر تجار و بنکداران و رستوران داران و … مایل به خرید زرشک دانه اناری به این صورت می‌باشند.

عامل مهم دیگر تاثیر گذار به قیمت محل خرید آن می‌باشد. قیمت زرشک دانه اناری در نقاط مختلف ایران متفاوت می‌باشد. بهترین قیمت‌ها برای خرید زرشک دانه اناری را می‌توان از استان خراسان جنوبی و شهرستان‌های قاین، بیرجند و …. پیدا کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت زرشک به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید.

خرید زرشک در تهران

برای خرید زرشک در تهران راه های مختلفی وجود دارد.
یکی از راه های مراجعه به بازارهای عمده فروشان و شناسایی مراکز معتبر و کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت و نحوه خرید می‌باشد.

اما همانطور که مشخص است این روش بسیار وقت گیر و هزینه بر می‌باشد و گاها به دلیل عدم آشنایی با مراکز معتبر امکان فروش محصول با کیفیت و یا با قیمت بالاتر از سمت عده ای سودجو وجود دارد.

خرید زرشک دانه اناری

راه دیگری که وجود دارد ارتباط با مراکز معتبر فروش زرشک و مراکز فراوری زرشک از طریق سایت های تخصصی می‌باشد. که خریداران می‌توانند قبل از مراجعه به صورت آنلاین این مراکز را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات لازم را کسب نمایند، سپس در صورت نیاز به صورت حضوری به مرکز مورد نظر مراجعه نمایند و یا به صورت غیر حضوری اقدام به خرید نماید.

قیمت زرشک در این صورت به دلیل ارتباط با مراکز معتبر و حتی مراکز فراوری دست اول بسیار مناسب می‌باشد.

خرید زرشک دانه اناری

خرید زرشک دانه اناری

همان طور که توضیح داده شد یکی از بزرگترین مراکز تولید این نوع زرشک استان خراسان جنوبی و شهرستان قاین می‌باشد. زرشک دانه اناری تولیدی در شهرستان قاین جزء مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع مدل دانه اناری در سراسر ایران می‌باشد. پس یکی از بهترین و به صرفه ترین را‌ه‌ها برای خرید زرشک دانه اناری تامین و تهیه آن از شهرستان قاین می‌باشد.

با ارتباط با یکی از مراکز تولید و فراوری زرشک در شهرستان قاین مصرف‌کنندگان مختلف می‌توانند اطلاعات لازم از کیفیت و قیمت این محصول را بدست آورند.

فروش زرشک – بازرگانی همتا

خرید زرشک دانه اناری

با توجه به تولید 98 درصدی زرشک در استان خراسان جنوبی، عمده مراکز فراوری این محصول در این استان و به خصوص شهرستان قاین می‌باشند.
مراکز فراوری زرشک انواع زرشک را از کشاورز به صورت خشک خریداری می‌نمایند و پس از فراوری و سورتینگ در کارتن‌های با وزن مشخص بسته بندی و به نقاط مختلف ارسال می‌نمایند.

بازرگانی همتا با سابقه 20 ساله در زمینه تولید زرشک، انواع زرشک تولیدی از باغات خود را فراوری و به سراسر ایران ارسال می‌نماید.
این مجموعه با فعالیت در زمینه انواع زرشک دانه اناری، پفکی و زیرتالاری آمادگی همکاری و ارتباط با تمام مصرف‌کنندگان این محصول را دارد.

برای اطلاع از قیمت و کیفیت هر نوع زرشک با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده زرشک

قیمت خرید عمده زرشک پفکی و دانه اناری در بازار مصلی مشهد

زرشک تولیدی در خراسان جنوبی در بازارهای مختلف داخلی و خارجی به صورت عمده عرضه …

کانال تلگرام