تجارت گستر همتا
خانه / پسته / پخش کننده بهترین پسته صادراتی رفسنجان

پخش کننده بهترین پسته صادراتی رفسنجان

پسته ها جزو یکی از مقوی ترین مغزهای ایرانی است که در شهرهای مختلف ایران کشت می شود و یکی از معروف ترین پسته های ایرانی متعلق به رفسنجان است.

مرکز پخش کننده بهترین پسته صادراتی رفسنجان و بادام زمینی روکش دار، بهترین و باکیفیت ترین پسته ها را در بسته بندی های مختلف به صورت دو کیلویی الی پنچ کیلویی و همچنین به صورت کیلویی و فله ای و با قیمت های کاملا مناسب و منصفانه به مشتریان و متقاضیان خود عرضه می نمایند.

پخش کننده بهترین پسته صادراتی رفسنجان

مهم ترین ویژگی پسته صادراتی رفسنجان

مهم ترین ویژگی پسته صادراتی رفسنجان در این قسمت می خواهیم به مهم ترین ویژگی های پسته های رفسنجان بپردازیم:

اکثر این پسته ها و بادام زمینی طعم دار به صورت خندان می باشند و به همین خاطر است که پسته های این شهر معروفیت و مرغوبیت بالایی دارد.

پسته هایی که به صورت خندان می باشند، به راحتی می توان داخل آن ها را دید و اگر رنگ مغز آن ها سبز نبود می توان تشخیص داد که مرغوب نیستند اما پسته های صادراتی رفسنجان همگی به رنگ سبز هستند.

این محصول دارای پوستی نرم و انعطاف پذیر است و به راحتی با فشار کم دست از هم باز می شوند. حتی پوسته خیس دور این پسته ها انعطاف پذیر بوده و به راحتی جدا می شوند.

پسته های رفسنجان دارای سایز و اندازه بزرگی هستند و نسبت به سایر پسته ها در سایز برتری دارند. برخی از این پسته ها ممکن است دو مغزه باشند و در داخل یک پوسته دو عدد مغز قرار گرفته باشد.

این محصول به صورت طعم های مختلفی چون نمکی و سرکه ای و دارچینی هستند و این اسانس ها طعم آن ها را دو چندان خوشمزه تر کرده و خوردن آن ها لذت بخش تر است.

صادرات عمده پسته صادراتی رفسنجان

صادرات عمده پسته صادراتی رفسنجان مرکز پخش کننده پسته، بهترین و باکیفیت ترین پسته ها را به صورت های بسته بندی شده و یا کیلویی و عمده به مشتریان عرضه می کنند.

صادرات پسته عمده رفسنجان، هر ساله در مقدار انبوهی انجام می شود و پسته های باکیفیت ایرانی به سراسر دنیا منتشر می شوند.

این پسته ها بسیار خوشمزه و مقوی می باشند و با صادر کردن آن ها به سایر کشورها این طعم و مزه بی نظیر به مردم دیگر نیز منتقل می شود.

صادرات پسته در طعم های مختلف آن انجام می شود. بیشترین صادرات پسته در طعم نمکی و خام و بدون هیچ افزودنی انجام می شود. این پسته ها به راحتی پوست گرفته می شوند و این برتری پسته های ایرانی و رفسنجانی نسبت به سایر پسته ها است.

صادرات این نمونه محصول به صورت کیلویی و فله ای و همینطور بسته بندی شده انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش پسته رفسنجان صادراتی

تولید کنندگان زیادی برای عرضه پسته در کشور ما فعالیت دارند، زیرا شرایط آب و هوای مساعدی در مناطق مختلفی حاکم می باشد. پسته رفسنجان صادراتی را محصولاتی باکیفیت م

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام