تجارت گستر همتا
خانه / پسته احمد آقایی / صادرات انواع پسته فندقی – احمد آقایی – کله قوچی به چین
صادرات پسته به چین

صادرات انواع پسته فندقی – احمد آقایی – کله قوچی به چین

صادرات پسته به چین برای خیلی از بازرگانان و صادرکنندگان دارای جذابیت می‌باشد و یکی از فعالیت های اقتصادی پررونق می‌باشد. قیمت پسته در چین به عنوان مهمترین فاکتور در انجام معامله شناخته می‌شود.

از این رو اطلاع از بهترین قیمت روز پسته رفسنجان ابطحی برای تجار و صادرکنندگان این محصول به چین امری بسیار مهم و ضروری می‌باشد.
در ادامه فیلمی از بارگیری و بسته بندی پسته جهت صادرات ، در مجموعه فراوری بازرگانی امین پسته دیده می‌شود.

بازار مصرف پسته در چین

صادرات پسته به چین

کشور چین با جمعیت بیش از 1 میلیاردی به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای مصرف کننده در دنیا شناخته می‌شود که گرفتن سهمی از این بازار هدف بسیاری از کشورها و صادرکنندگان می‌باشد.
یکی از بزرگترین محصولات صادراتی به چین که دارای حجم فروش بسیار بالایی می‌باشد، پسته می‌باشد.

با توجه به اینکه ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در دنیا می‌باشد و پسته شور زعفرانی گلستان در ایران به لحاظ کیفیتی و تنوع در دنیا بی رقیب می‌باشد، صادرات پسته از ایران به دیگر کشورها در تناژهای بسیار بالایی انجام می‌شود.
صادرات پسته به چین یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرکنندگان و تجار ایرانی می‌باشد.

از این رو شناخت ذائقه مردم این کشور و بیشترین نوع پسته مصرفی در این کشور از اهمیت بسیار زیادی برای گرفتن بازار این کشور برخوردار است.

پسته های مورد علاقه تجار چینی در بازار ایران

صادرات پسته به چین

کشور چین جز خریداران قیمت محور پسته ایران می‌باشد و بیشتر به دنبال خرید پسته های ارزان قیمت که دارای بیشترین تعداد دانه پسته در یک کیلو باشد، می‌باشند.
پسته فندقی خندان و آب خندان به عنوان محبوب ترین پسته برای صادرات به چین شناخته می‌شود و پسته کله قوچی انس بالا هم به دلیل ظاهر گرد از طرفداران به خصوصی در این کشور برخوردار است.

پسته های کشیده مانند پسته احمد آقایی و اکبری و بادامی در این کشور بازاری ندارد چرا که تغییر ذائقه مردم این کشور امری بسیار سخت می‌باشد.

یکی از عمده ترین روش هایی که چینی ها برای پایین آوردن قیمت می‌کنند و اغلب سفارش های تجار این کشور به این مجموعه را شامل می‌شود، اضافه کردن 20 تا 30 درصد پسته آب خندان به پسته خندان می‌باشد.
اما این روش فروش فقط باید به سفارش تاجر چینی و با نظارت کامل از سوی شخص انجام شود چرا که در صورت عدم اطلاع خریدار این عمل انجام شود باعث بی اعتباری پسته ایران در این کشور و از دست رفتن بازار این کشور می‌شود.

قیمت پسته در چین

صادرات پسته به چین

همانطور که توضیح داده شد، قیمت پسته در چین به عنوان اولین پارامتر تاثیرگذار در انجام معامله شناخته می‌شود که اطلاع از آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

قیمت پسته فندقی انس 30 – 32 در بازار چین حدود 8.5 تا 8.3 دلار می‌باشد و
قیمت پسته کله قوچی در این کشور حدود 8.5 تا 8.8 دلار می‌باشد.

لذا لازم است اکثر تجار و صادرکنندگان جهت رقابت در این بازار، قیمت پسته پیشنهادی خود را به این اعداد نزدیک نمایند.

صادرات پسته به چین از بازرگانی امین پسته

صادرات پسته به چین

بازرگانی امین پسته با سابقه بیش از 20 ساله در بازار پسته به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و صادرکنندگان پسته در بازارهای داخلی و خارجی شناخته می‌شود و یکی از بزرگترین مقاصد پسته این مجموعه کشور چین می‌باشد.

این مجموعه انواع پسته صادراتی را در دو ترمینال ضبط پسته خود فراوری و تولید می‌نماید.
جهت مشاوره و خرید انواع پسته درجه یک صادراتی با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته کله قوپی درشت

پسته از انواع خشکبار است که دارای محبوبیت و متقاضیان فراوانی است پسته در انواع مختلف و نژادهای گوناگون در شرایط آب و هوایی و اقلیم ه گرم و خشک که می روید در ایر

کانال تلگرام