تجارت گستر همتا
خانه / پسته فندقی / قیمت توزیع پسته فندقی سیرجان

قیمت توزیع پسته فندقی سیرجان

پسته فندقی یکی از مفید ترین و مغذی ترین انواع خشکبار است که در برخی از شهر های کشورمان تولید می ‌شود.

پسته فندقی سیرجان یکی از باکیفیت ترین انواع پسته می باشد که از این شهر به سایر مناطق نیز ارسال می گردد.

قیمت پسته فندقی سیرجان و پسته مرداب به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد؛ اما تولید کنندگان ما تلاش می‌ کنند تا نازل ترین قیمت را برای این محصول در نظر بگیرند.

قیمت توزیع پسته فندقی سیرجان

آشنایی با انواع پسته سیرجان

آشنایی با انواع پسته سیرجان اکنون برای آشنایی بیشتر به انواع پسته سیرجان اشاره می ‌کنیم و ویژگی ‌ها و مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • پسته تازه و خندان سیرجان و پسته شور زعفرانی گلستان یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصول است. این بسته دارای بالا ترین کیفیت و مرغوبیت می باشد و استفاده از آن میانگین بالایی دارد. این محصول سرشار از مواد مفید و مغذی برای بدن می باشد؛ به عنوان مثال عناصری مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم و فسفر به وفور در این محصول وجود دارند و استفاده از آن به افرادی که دچار سوء تغذیه هستند و یا برای رژیم غذایی خود و عناصر مفید مختلف احتیاج دارند توصیه می شود.
  • پسته خشک شده سیرجان نمونه دیگری از این محصول می باشد که بیشتر در برخی از فصول سال که امکان تولید پسته تازه وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. این پسته نیز دارای خواص و فواید متعددی است و استفاده از آن به بسیاری از سالمندان و کودکان برای بهبود عملکرد قلبی و مغزی توصیه می شود.

با توجه به موارد گفته شده میانگین استفاده از این محصول در حال افزایش است و تولید کنندگان جهت ارتقای کیفیت محصول و رفع نیاز مشتریان به بهترین شکل ممکن اقدامات مختلفی انجام می دهند.

قیمت پخش پسته فندقی سیرجان

قیمت پخش پسته فندقی سیرجان پخش پسته سیرجان در بازار به شکل های مختلفی انجام می شود؛زیرا هدف اصلی تولید کنندگان و فروشندگان ما پاسخگویی به نیاز مشتریان است.

همان طور که گفته شد قیمتی که برای پسته فندقی سیرجان در نظر گرفته می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی این محصول می‌ توانیم به هزینه‌ هایی که تولید کنندگان در مراحل ابتدایی بابت آماده سازی و نگهداری از این پسته ها صرف می کنند اشاره کنیم.

هر چه فراهم سازی شرایط اولیه برای تولید و کشت پسته هزینه بیشتری ببرد، قیمت نهایی محصول به همان میزان افزایش پیدا می ‌کند.

تولید کنندگان ما با عرضه و پخش این محصول به صورت عمده و مستقیم قیمت نهایی محصول را تا حد امکان کاهش می ‌دهند و اکثر مشتریان محصول مورد نیاز خود را به همین شکل خریداری می ‌کنند. در واقع در این روش با کاهش هزینه‌ های اولیه و حذف واسطه ها قیمت نهایی به طور قابل توجهی کاهش پیدا می ‌کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09155605549


whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید


telegram icon تلگرام: hamtatradingco@


email icon ایمیل: hamta.tradingco@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پسته فندقی عمده

در این مطلب می ‌خواهیم به قیمت روز پسته فندقی عمده بپردازیم و این قیمت ‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم. باید بدانید، که هزینه پرداختی که در وجه این پسته ‌ها پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام